Subject: Uute bussipeatuste rajamine
From: "Aivar Puur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:52:52 +0300

Tere

Kohila Vallavalitsus soovib infot, kas asendiplaanil punasega märgitud
asukohta on võimalik rajada bussipeatust riigitee 20101 äärde kohaliku
Solbaku tee (tee nr.3170278) ristmiku piirkonda ja riigitee 20103 äärde
kohaliku Nelsase tee (tee nr. 3170277) ristmiku piirkonda. Bussipeatused
oleks eelkõige vajalikud Kaasiku ja Suurekivi kinnistutelt koolis käivate
laste jaoks. Kas ja millistel tingimustel on võimalik rajada asendiplaanil
näidatud orienteeruvatesse asukohtadesse bussipeatused. Bussipeatused on
vaja rajada mõlemas liikumissuunas ehk mõlemale poole teed.

Parimate soovidega

Aivar Puur

Teede peaspetsialist

Kohila Vallavalitsus

Tel 58999392

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.